Beslutet

Idag, kommer beslutet från doktorn angående min pappa. Blir det operation eller blir det inte operation. Jag vet bara inte hur jag känner inför det hela.

Jag är mest orolig för hur han skall hantera det hela.

Inloggad...

Då var man på jobbet inloggad och klar. Det handlar om att lösa vakanser idag.... Förhoppningsvis blir det inte allt för mycket att göra på jobbet idag.

Det kallas bra tv....

Vintern är snart förbi men inte tiden för bra tv, Med viaplay så kommer du aldrig missa en bra film eller en serie.
 
Missade du din favorit serie som gick på tv för att du råkade somna på soffan. Slå då på din viaplay, antingen på tvn, mobilen eller på din surfplatta. Så kan du se det om och om igen .
 
Jag som ett fanatiskt sportfan så är viaplay ett perfekt alternativ. Jag älskar engelsk fotboll och NHL. Jag kan följa alla matcher live och dem som jag missar får jag full koll på via hemsidan. För att inte tala om nu när os är så kan jag trots att jag jobbar större delen av tiden som alla sändningar går så kan jag hålla mig uppdaterad. Och jag som senast igår insåg att jag kan följa fyra stycken event på os samtidigt och allt detta sker i en knivskarp bild.
 
Så jag kan bara säg att jag älskar Viaplay. Det är klart värt pengarna som man lägger på det. Men för mig handlar det inte om en kostnad utan mer en investering i att kunna ha bra tv hemma. Så vill du också ha bra tv, tveka inte.

Nu ser jag ljuset.

Efter en veckas renovering av sonens rum börjar man se slutet på jobbet. Allt har gått bra och sonen verkar hel nöjd med rummet. Nu får vi bara hoppas att han forstätter vara nöjd. Nu är det bara lite tavlor och wallsticker som skall upp. Men måste säga att jag är rätt nöjd med resultatet.
 


 
 

Nytt rum?

Här kommer lite bilder från sonens nya rum. Kan nog bli riktigt coolt när det blir klart.
 
 
 
 
 
 

Inloggad och klar.

Tillbaka på jobbet där man skall tjäna sitt dagliga bröd. Men så är det. Nu efter denna helgen så vet jag en sak. Jag skall aldrig renovera ett rum igen. För då händer bara hemska saker. 
Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus