Hur står det till....

Idag är det den 6 november och det börjar sakta men säkert närma sig den perioden under året då ens barn börjar bli mer och mer krävande. Alltså julen om ni inte förstod det. Inte sagt att min son kräver mycket men det går nog inte en dag utan att han säger, detta kommer jag önskar jag mig. Detta vill jag ha. Och mitt naturliga svar på detta är du får skriva upp det på önskelistan.
<br>
Och detta har accepterat med hull och hår. Och det känns väldigt bra. Men jag förstår att de kan vara jobbigt för dem föräldrar som inte har det lika lätt som vi.
<br>
Men på senare år har jag insett en ganska intressant sak och det är att jag skriver något informell men ändå skriver jag en önskelista över vad jag önskar mig i julklapp. Det känns lite barnsligt men jag är inte mer vuxen än så där. Så frågan är vad kommer jag att önska mig i julklapp. Jag tror i alla fall i år kommer jag önska mig något tekniskt. Men vi får se. Det kommer en liten uppdatering med önskelistan i ett senare inlägg i månaden.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus