Idag är inte vilken dag som helst....

Idag är inge vanlig idag. Idag är nämligen sonens födelsedag. Känns lite konstigt men han är redan 8 år och han kommer bara bli äldre. Jag hoppas nu han får en bra födelsedag när han orkat sig till skolan. Men han älskar ju skolan så det blir nog inget problem.

På jobbet är de som vanligt. Vakanser och vakanser och sedan lite sjukskrivningar och andra problem som man inte kan göra något åt. Men jag får se det positivt. Jag får i alla fall gratis kaffe och bulle på jobbet. Detta eftersom en kollega till mig tydligen fyller år på samma dag som min son. Men gratis är gott har jag hört.

Skall ju i väg och hämta sonens julklapp. Vet inte hur jag skall lyckas gömma den för honom bara. Får se om grannen har en möjlighet att husera den fram till jul.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus