Morgonstund har guld i mun?

Go morrron 
 
Då har man ytterligaren en spännande dag frammför sig i sitt liv. Ojj vilket spännande liv som jag lever. Nope men man får göra det bästa av situationen. Nu sitter man här fram för burken och skriver igen. Morgonens bestyr är avklarade.
 
Frukost till sonen och hans kompis som sover över under helgen. Skall bli spännannde och e om dem kommer överrens under hela helgen. För en gång skull tror jag faktikst att dem kommer vara det. Skulle det bli tjafs så är det för att dem gillar varandra. Det beter sig nämligen som ett gammalt gift par.
 
Att koka kaffe och göra frukost till mig. Som i dag är så lyxig som en kaffe och mackor med salami. Inget av det nyttigaste som jag ätit. Måste börja tänka på vad jag stoppar i mig. Nu när jag skall börja träna. Inte för att jag kommer gå på någon som helst diet. Utan jag kommer äta det jag vill men , det gäller ändå tänka på vad man äter.
 
Snart är det dags att göra sina uppstrarts grejor som börjar ge betalt. Och förhoppningsvis kommer det generera i lite pengar snart också.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus