Nörd eller bara intresserad

Då var det dags för sista dagen på höstlovet, för grabben. Vilket skall bli skönt med lite rutiner i hans liv igen. Det vill säga alla hans fritidsaktiviteter startar ju upp igen., Det handlar om simning, ridning, teater och dans. Skall som sagt bli skönt med lite rutiner.
 
Men först är det dags för lite annat av intresse. Det blir ett besök hos Göteborgsspårvagnssällskap. Dem öppnar sin gamla vagnhall för besökare och man får se hur spårvagnarna såg ut förr fram tills idag.Jag vet inte om man skall kalla det nörderier eller bara intresse. Men jag blir iallafall som barn på nytt när jag kommer in där.
 
Sedan är det sista dagen med kompisen innan hon skall hem till sina föräldrar. Jag tror faktiskt att han tycker det skall bli skönt eftersom han får tillbaka sitt space, sina grejor och kan göra lite mer vad han vill..
 
Jag skall försöka göra en sammanfattning av hans lov sedan 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus