Vardags lyx

Hej

Tänkte på en sak, reklamen säger att man skall dricka Norrlands guld om man vill vara sig själv för en stund. Och det må ju vara sant. Men jag har hittat ett ställe där man också kan fly vardagen och bara slappna av och bli omhändertagen.

Det handlar varken om något spa eller någon resa till Thailand eller liknande det handlar om att gå till en frisör. Och inte vilken frisör som helst det handlar om en frisör i Malmö. Som heter Salong Malmö. Hit går man när man vill fly vardagen och bara vill rå om sig själv. Du tillsammans med salongens frisörer skapar en njutbar stund och allt för att båda parter skall bli nöjda.

Med ledord som kvalitet och service driver man företaget framåt. Vilket dem flesta säger sig göra. Men här har man verkligen lyckats.

Dem fick mig som kund att känna mig speciell och lät det tar tid. Kändes som att de vill lära känna mig och mitt hår. Allt för att ge absolut bästa servicen. Och detta är en kunskap som man inte skall ta lätt på. Jag önskar att alla frisörer i Sverige kunde vara så men så är de verkligen inte. Själv har jag bara mött det hos ett fåtal frisörer och då har det ofta handlat om så kallade high-end frisörer som det kostar skjortan att gå och fixa sig. Men hos Salong Malmö får jag samma service och samma välkomnande fast till ett pris som egentligen vem som helst kan betala.

Så nu finns det inga ursäkter att inte fly vardagen utan ge dem nu en chans och unna dig lite vardagslyx och en chans att fly vardagen så kom och besök bra frisör malmö.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus