Ett intresse jag har

Att vara kille och hitta bra kläder till rätt pris är inte det lättaste. Men på senare år har det blivit mycket lättare. Detta bland annat genom olika sidor på nätet men också genom att det blivit mer ok att bry sig om kläder och om mode.

Jag tror att det fram kommit manliga förebilder som bryr sig på ett genuint sätt om kläder och om mode. Och som står för att dem gör det har banat väg för oss dödliga som har haft ett intresse men inte kanske vågat stå för att man varit intresserad.

Det finns en sida på internet som har blivit en av mina favoriter på nätet och det bubbleroom.se här kan jag hitta kläder till både mig och min sambo.  Här finner jag allt jag känner att jag behöver för att kunna leva ut mitt intresse för mode. Och det skadar ju inte alls att dem har väldigt bra priser. Så varför inte ge dem ett besök och gör som jag beställ.

Just nu har dem frifrakt om du handlar för över 300 kr

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus