Vinter är på väg......

För mig som gillar äventyr och natur så har jag hittat den ultimata sidan för att skaffa dem prylar jag behöver inför vintersäsongen som kommer med stormsteg och det börjar bli dags att skaffa den nya outfiten som skall pryda alla bilder på mig när jag åker offpist i vinter. Både resor till det lite mer familjära Idre och sedan det lite mer utmanande Åre är bokade. Jag hoppas bara att jag får med mig någon som ressällskap.

Men Jag har redan hittat skidbyxorna som skall inskaffas. Detta gjorde jag addnature.com. En helt grym sida när det gäller natur och äventyrsliv. Här finner du allt du behöver. Och lite till.

 

Och klickar du på bilden så kmmer du komma till dem boxarna som jag kommer inskaffa inför säsongens bravader. Dem ser dundersköna ut och skriker attityd och på sammagång så ger dem mig det jag vill ha av ett par skidbyxor. Det kommer inte finnas en chans att jag kommer frysa i skidbacken i alla fall. Så är du lika intresserad av skidor, och natur som jag titta då in på 

 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus