God morgon..

Hej då var det morgon igen. Och man sitter framför jobbdatorn med kaffe bredvid mig. Dags att starta dagen. Men tankarna är lite någon annanstans.

Mina tankar är hos min far som ligger inne för fjärde gången på 3 månader och läkarna verkar inte hitta något. det enda som positivt är att läkarna säger att det inte är ordet som jag inte vill ta i min mun. Och detta kan dem säga för att hans värden inte är SÅ dåliga men dem är tillräckligt dåliga för att tvingas läggas in.

Men det finns ingen av läkarna som kan säga vad det är han drabbats av. Iallafall inget nytt som vi inte redan vet. Vi vet att han har en stomi som krånglar, vi vet att han är infektionskänslig.... Men det vi inte vet och vi vill veta är VAD är det för infektioner han drabbas av.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus