Nu är det snart slut på året

Nu när året börjar närma sig sitt slut kanske det börjar bli dags att fundera på vad du vill ge dig själv för present när du infriat ditt nyårslöfte. Det gäller ju att hitta något som motiverar dig till att slutförar ditt löfte till dig själv. Jag brukar inte vara den som gillar att motivera med saker eller upplevelser. Men det kan vara ett sätt för att få igång motivationen.

Det kanske handlar om att ge sig själv en hel dag på Spa, paddla kajak eller äntligen få köra din drömbil. Allt detta och massa mer kan du hitta på upplevelser.com. Det är en sida där du köper det du vill ha. Och du behöver inte använda det på engång. Du har 365 dagar på dig att både använda det och byta det om du skulle ångra dig.

För mig så skulle motivationen till att upp nå mina mål vara att få ett dyk certifikat eller en jägarexamen.  Det skulle verkligen få min motivation att stegra sig från minimal till något som skulle likna ett maximalt läge.

Så vill du liksom jag bli bortskämd med lite upplevelser istället för saker så varför inte be dina vänner att titta in på upplevelser.com eller du kanske vill överraska din kille, flickvän, make, maka med något så tveka inte utan titta in på sidan.

Kommentarer

Hoppas du hade en fin nyårsafton (:

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus