Morgon.....

Då var det morgon och eller skall vi säga middagstid. Klockan är strax efter ett och jag sovit som en kratta efter nattens jobb. Men det är så det brukar vara när man inte jobbat natt på ett tag. Så det är inget onormatlt med detta. Skulle jag däremot sova som en kratta natt två då är det dags att börja fundera lite. Dock inte någon fara för panik.
 
Sittter hemma ensam och väntar på en resension av den nya LassaMaja filem som sonen är och ser på, var spänd och nyfiken när jag pratade med honom under gårdagen. Men vi får se vad som händer under dagen. Han kan ju rent av hatat filmen. För den filmen han verkligen ville gå och se var ju filmen Turbo. Men den har inte riktigt premiär än. Men det brydde han sig inte riktigt om. Han ville se den ändå.
 
För att hoppa lite till mellan ämnena så slog det mig i går att jag nu har haft den här bloggen i lite mer än två veckor. Det känns som en evighet och jag har insett att jag kanske inte har så mycket folk som kommenterar eller så men för mig spelar det inte någon roll. Visst hade det varit trevligt med lite kommentarer eller synpunkter så att man vet att man syns. Men jag skriver just nu inte heller något som uppmanar till synpunkter,
 
Men tack och hej för den här gången. 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus