Morgonen första

Då var det söndag morgon igen och kaffet är kokat och jag sitter framför datorn igen. Men vad skall man göra. Jo jag kan berätta för er att jag sakta men säkert börjar komma igång med mina planer.
 
Som ni kanske märkt så startade jag den här bloggen för att se om man kunde tjäna ihop till ett eget webbhotell. Det vill säga går det tjäna ihop 500 kr fram till den 31 december för då skall betalning av webbhotellet ske. Just nu går det inte så jätte bra. Jag börjar ändå skönja en liten framgång och framförallt jag har en plan för att allt skall gå enligt planerna.
 
Så är ni sugna på att följa med på denna resan. Följ då bloggen så skall vi se vad vi kan hitta på tillsammans.
 
Bloggen startades den 4 Oktober.
Blogg kontot : 0 KR
 
Den 13 oktober
Bloggkontot : 4 kr

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus