Morgonens viktigaste !

Ja då var det dags för mogronens första kaffe. Eller vad säger jag. Detta är morgonens tredje kopp kaffe. Men vad skulle jag göra utan min kopp kaffe på morgon. Jag tror att jag skulle dö eller något. Jag skulle iallafall inte fungera som människa.
 
Mna sitter här med kaffet i handen, datorn i knät och funderar på hur man skall fördriva dagen. Fast man skall ju jobba så mellan 11:30-19:00 så lär jag veta vad det är som jag skall göra i allafall.
 
Men skall försöka hitta några ställen att göra en uppdatering av bloggen. Jag tycker att detta är en riktigt rolig grej som jag börjat med. Jag hoppas att man har iallafall en eller två läsare.Men egentligen så bryr jag mig inte. Jag skriver för min skull och för mitt eget välbefinnande.
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus