Ensam är stark ???

Här sitter man på jobbet inloggad och alldeles ensam, Stort kontorslandskap och bara en lampa som lyser. Och jag vill säga med en gång att det inte är flitens lampa som lyser utan min lampa över skrivbordet. Så nu återstår frågan är ensam stark ?

Jag skulle inte vilja påstå att ensam är stark men ensam kan vara jävligt envis. Och på så sätt övervinna det mesta men jag hoppas att mina kollegor snart dyker upp. Detta borde dem göra inom en timme eller så.

För att avhandla alla mindre begåvade människor som tror att dem vinner något när dem muckar med polisen eller ordningsvakter. Er har jag inte mycket för. Vi som i våran lunk tar oss till jobbet alla timmar på dygnet orkar inte med er som bråkar eller förstör ordningen på andra sätt. Så skall ni störa gör det INTE när jag skall åka till jobbet.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus