Tandläkaren

Alla människor kan relatera till tandläkaren. Det är antigen något positivt eller negativt.  Men allt som ofta har man ett mindre bra minne av att besöka tandläkaren. Men jag tycker att dem har fått ett oförskämt dåligt rykte eller vad man skall säga.

 

Jag vill däremot dela ett minne när jag var hos tandläkaren. Jag tror jag var kanske någonstans mellan 18-25, och jag har alltid gillat gå till tandläkaren. Så det dags för att gå dit igen och jag satt i väntrummet och väntade på att det skulle bli min tur. Plötsligt kom en flicka springande ut från ett av undersökningsrum med gråten i halsen och en blick som var hemsk att se. Efter denna tjej kom en tandläkare och satte sig med henne och dem satt och prata och man såg att hon sakta med säkert fick tillbaka färg i ansiktet och modet att gå tillbaka.

 

Det är vad jag kallar en bra tandläkare som tar sig tid att bry sig om sina patienter och verkligen vill att alla skall vara nöjda med sin ”behandling”

 

Jag vill därför tipsa alla om en klinik som erbjuder det som jag beskriver. Det är Dagnekliniken, där tar dem hand om sina patienter. 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus